Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Juncker: Erdogan būs jādomā divreiz, pirms nav izpildījusi līgumu ar ES

Juncker: Erdogan būs jādomā divreiz, pirms nav izpildījusi līgumu ar ES

Eiropas Komisijas priekšsēdētājs Jean-Claude Juncker šodien teica, ka Turcijas prezidents Recep Tayyip Erdogan būs nepieciešams "domāt divreiz" pirms nespējīgais nolīgumu, kas noslēgts ar ES par migrantiem.

"Prezidents Erdogan ir jādomā divreiz pirms sakot, kā viņi to sauc daži no viņa ministriem, ka līgums netiks īstenoti," Juncker teica pusdienas organizēja Parīzē Francijas asociācijas prezidenta Preses (Association de la presse pr? sidentielle, APP), žurnālistu savienības akreditēts prezidentūras Republikas.

Turkish prezidents Recep Tayyip Erdogan brīdināja ES, ka Turcijas parlaments neļaus īstenot vienošanos par imigrantiem, ja nav panākts progress attiecībā uz izslēgšanu no savu tautiešu no pienākuma iegūt iebraukšanas vīzu pasē, apmeklējot ES valstis.

Ja pārkāpušas šo nolīgumu, turpina Jean-Claude Juncker, vadītājs Turcijas valsts būtu "izskaidrotu turkiem jaunajiem, uzņēmēji, žurnālisti un citi, jo tie ir izolēti tikai Turcijas teritorijā", vienlaikus atzīmējot, ir " patvērums ambīcijas "no Turcijas uz Eiropu pēdējo divu gadu laikā.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου