Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

Obama gelooft dat hij zal de verkiezing winnen als hij het recht om een ​​kandidaat te zijn had


"Zeker", dat twee opeenvolgende presidentsverkiezingen zou winnen als de grondwet stond hem toe om weer kanshebber zei vertrekkende Amerikaanse president Barack Obama in een interview met een voormalig nauwe adviseur, David Axelront.

In dit interview, de podcast "The Axe Files" Een CNN productie en de Universiteit van Chicago?; Obama verwierp de kritiek waarmee de visie van de Verenigde Staten was alleen maar een droom. "Ik heb vertrouwen in deze visie, want ik ben er zeker van dat als ik een kandidaat was en ik leg ik denk dat ik zal de meerderheid van de Amerikanen te mobiliseren," zei hij.

"Na de verkiezingen en de overwinning van Trump, velen betekende dat een of andere manier, het was gewoon een droom (...) Maar de cultuur is veranderd, de meerderheid steunt het concept van een enkele Amerikaan die is tolerant en open en gevuld met energie en dynamiek, "voegde hij eraan toe.

Verwijzend naar Hillary Clinton, zei hij dat "de bal prachtig onder heel moeilijke omstandigheden," en herinnerde eraan dat de Democratische partij won de populaire stemming. "Maar we hebben geen goede verdeling" van de Democratische kiezers, gaf hij toe.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου