Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

לטובת "אזורים מעבר" כדי להתמודד עם המסה apo פליטי מרקל

ום שבת, אוקטובר 17, 2015

לטובת "אזורים מעבר" כדי להתמודד עם המסה apo פליטי מרקל



קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, השמרנית הגן על ההצעה ליצירה "אזורים של מעבר" בגבול הגרמני, אשר תיבדק פליטים ומהגרים ומייד נשלחה בחזרה אלה שאין להם תקווה שיוענקו מקלט במדינה, שינוע שליביא לחץ אינטנסיבי על הצד פחותים של הקואליציה השלטת, הסוציאל-הדמוקרטים (SPD), לקבל את הרעיון.

גרמניה מתקשה להתמודד עם הזרם של יותר מ -800,000 פליטים ומהגרים השנה. בכירים שמרנים החריפו את הלחץ על מרקל לנקוט בצעדים כדי לצמצם את מספר הכניסות.

אם כבר מדברים בהמבורג, במקרה של האיחוד של בני נוער נוצריים (CDU), מפלגתה, מרקל הדגישה כי הגישה עד כה הייתה מבוססת על ערכים ושמירה על כבוד אדם נוצריים.

אבל, היא הוסיפה, "זה לא אומר שאנו מציעים מקלט לכולם." קנצלרית גרמניה, התנצלויות שיוחזרו אלה שמגיעים בארץ בחיפוש אחר חיים טובים יותר ולא בסיכון ממשי.

יתר על כן, אנגלה מרקל, הודיעה כי ממשלתו תהיה לשים קדימה בצעדים נוספים כדי להתמודד עם הזרם ההמוני של פליטים, כוללים יצירת אזורי מעבר שנקרא בגבולות ארץ גרמניה.

פוליטיקאי המרכז-ימין אמר כי כללי האיחוד האירופי כעת לספק לצעד כזה רק בגבולות החיצוניים, אבל בנסיבות חריגות בבריסל אפשרו גבולות האכיפה ופנימיים, לזמן מוגבל.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου