Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Orbans brīdina par "krīzi demokrātijas" Eiropā

Orbans brīdina par "krīzi demokrātijas" Eiropā





Obligātā kvotu sistēma izplatīšanai patvēruma meklētāju ES dalībvalstīs piekrita bez sabiedrības viedoklis ir jārespektē, un tas var radīt "krīze demokrātijas" Eiropā, šodien teica ministrs Ungārija Viktors Orbans prezidents.

Konservatīvā Ungārijas premjerministrs ir slēgts dienvidu robežu valstī un paļaujas draudus Eiropas kultūras un kristīgajām vērtībām pieplūdums simtiem chiliadon-- gadā galvenokārt mousoulmanon-- bēgļu un migrantu ES.

Tā kā Vācija gatava pieņemt lielāko daļu aptuveni viens miljons bēgļu, ko gada beigām, noturība kanclere Angela Merkele par pastāvīgu mehānismu pārvietošanu, kas nodrošina saistošas ​​kvotas valsts līmenī, ir izpildīts nopietnu pretestību, it īpaši no mazāku un nabadzīgākajām austrumu valstis -Tāpat uz Ungāriju 28 ES dalībvalstīs.

"Kas atļauts līderi Eiropā vai daži tās līderi turpināt šāda veida politiku? Tas ir demokrātiska kontinents," viņš teica intervijā ar Ungārijas sabiedriskā radio Orbans.

"Kad un kas balsoja par uzņēmējas miljoniem cilvēku, kuri nelikumīgi iebraukuši, un to sadalījums starp ES valstīm? Kas notiek trūkst demokrātiskas bāzi."

Orbans aprakstīta ierosinātā kvotu sistēma absurds, nelikumīga un netaisnīga. Ungārija atteicās pieņemt bēgļus, kuri tika deportēti no Rietumeiropas, jo cilvēki, lielākā daļa no kuriem nāk no nabadzīgām, kara plosītās valstīs Tuvajos Austrumos, Āzijā un Āfrikā, sākotnēji iestājās Eiropas Savienībā caur Grieķiju, kā ziņots Atēnās Agency.

"Un tagad ... tur ir vēl lielāks drauds kļūt pastāvīgiem kvotas juridisks akts, tos ievadot jāsadala automātiski, un tā to nepieņem."

Kad viņš izvirzīja žogu gar robežu ar Serbiju un Horvātiju, kas izraisa spēcīgu reakciju no Rietumu ES valstīm, Ungārija norādīja, ka tā izpilda savas saistības, lai aizsargātu ES Šengenas zonas ārējās robežas.

Kā sacīja Orbans, ES ir jāpaliek uzticīgiem esošajiem noteikumiem, citādi Eiropa riskē grimst "anarhiju".
"Kad ES novirzās no ceļa leģitimitāti, tad draudēja ātri izlietne anarhiju ... un šoreiz nojaukt."

Žogs ir samazināts līdz minimumam bēgļu skaitu, ko ieved Ungārijā, novirzot uz Horvātiju un Slovēniju, kā arī desmitiem tūkstošu joprojām dodas uz galamērķiem bagātāka Rietumeiropā slogu, neskatoties uz skarbo ziemu, kas jau ir sācies.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου